NLFR
Shop online

Verzendinstructies

Verzending

Gift.be en Frucon² houden zich eraan u de beste kwaliteit te leveren en een hoogwaardige klantendienst aan te bieden.

Levering van de goederen binnen de opgegeven tijdslimiet afhankelijk van de door u gekozen datum en in een perfecte staat dragen wij bij Gift.be hoog in het vaandel.

Je kan online bestellen tot 14.30 uur voor levering de volgende dag.

We leveren van maandag tot en met zaterdag tijdens de kantooruren.

De transportprijs is 7.50 Euro voor een order < 50 Euro en gratis levering vanaf 50 Euro.

Wij kunnen geen specifiek uur van levering garanderen.

Op zaterdag rekenen we een transportkost aan van 9.95 Euro (ongeacht het aankoopbedrag).

Leveringsinstructies

Vul alle verplichte velden in.

De vermelding van een telefoonnummer is verplicht. Gelieve het telefoonnummer in te voeren zonder spaties en zonder nationale prefix.

Wij leveren niet aan P.O. boxes of militaire basissen.

Levering vergt een handtekening van de ontvanger.

Wij leveren tijdens de kantooruren.

Gelieve een adres in te geven waarvan je weet dat de ontvanger, of een andere volwassene persoon aanwezig kan zijn om het pakket in ontvangst te nemen.

In hotels en ziekenhuizen leveren wij aan de receptie. De naam van de ontvanger is steeds op het pakket vermeld, de receptie van het hotel of ziekenhuis kan op die manier gemakkelijk leveren op de juiste kamer. Wij beschouwen de interne levering aan de kamer van de gast of patiënt, als de verantwoordelijkheid van het hotel of ziekenhuis.

Verantwoordelijkheden Gift.be

Gift.be is verantwoordelijk voor de tijdige levering van bestelde artikelen, volgens de gekozen methode.
Gift.be is niet verantwoordelijk voor gemiste leveringen wanneer:

  • De klant een onjuist of verouderd adres doorgeeft.
  • De ontvanger van het geschenk/pakket op vakantie is of niet beschikbaar
  • De klant niet snel (binnen 24 uur) een correct of nieuw leveradres doorgeeft

Indien de transporteur wordt genoodzaakt een geschenk terug te sturen naar Gift.be Online Store voor één van de bovengenoemde redenen, kunnen de verzendkosten voor rekening van de klant gehouden worden, in dit geval kan ook een bedrag van 20 euro als tussenkomst in de terugzendkosten en annulering eveneens aangerekend worden.

Gift.be stuurt een cadeau/pakket naar een nieuwe locatie op verzoek van de klant als de laatste zich ertoe verplicht te betalen voor de verzendkosten. In dit geval vervalt de vergoeding van 20 euro voor terugzendkosten en annulering.

Pakketdienst

We maken gebruik van professionele transportbedrijven om uw pakket te leveren op het gewenste tijdstip. In geval van onbeschikbaarheid van de ontvanger laten we een bericht aan de deur of leveren het pakket bij de buren.

Wij raden aan, waar mogelijk, de levering te laten plaatsvinden op een zakelijk adres, waar over het algemeen een handtekening vereist is.

Gift.be online store zorgt ervoor dat de pakketten geleverd worden in goede staat en op de gewenste leverdatum.

In het zeer onwaarschijnlijke geval dat er geen leveringspoging wordt ondernomen op de overeengekomen datum, zullen wij een terugstorting van de verzendkosten overmaken. Een terugbetaling zal uiteraard niet plaatsvinden als de ontvanger niet aanwezig was op het tijdstip van levering of het leveringsadres onjuist of onvolledig is, de vertraging te wijten was aan moeilijke weersomstandigheden, stakingen of andere uitzonderlijke omstandigheden volledig buiten onze controle.