Levering in België (ma.- zat.) Gratis verzending in België op 1 adres vanaf €150 (ma. - vrij.) Leveringen buiten België? →
Shop online

Verzendinstructies

Verzending

Gift.be ™ en Frucon² houden zich eraan u de beste kwaliteit te leveren en een hoogwaardige klantendienst aan te bieden.

Levering van de goederen binnen de opgegeven tijdslimiet afhankelijk van de door u gekozen datum en in een perfecte staat dragen wij bij Gift.be ™ hoog in het vaandel.

Wij kunnen geen specifiek uur van levering garanderen.

Leveringsadres

Vul alle verplichte velden in.

De vermelding van een telefoonnummer is verplicht. Gelieve het telefoonnummer in te voeren zonder spaties en zonder nationale prefix.

Wij leveren niet aan P.O. boxes of militaire basissen.

Levering vergt meestal een handtekening van de ontvanger.

We leveren van maandag tot en met zaterdag tijdens de kantooruren.

Gelieve een adres in te geven waarvan u weet dat de ontvanger, of een andere volwassene persoon aanwezig kan zijn om het pakket in ontvangst te nemen.

Om een succesvolle levering te kunnen garanderen, zal de ontvanger zelf e-mails krijgen van de koerier met updates over de voortgang en leveringsdatum van het pakje. Als u liever hebt dat ze deze updates niet rechtstreeks krijgen, gelieve dan uw eigen e-mailadres in te vullen, dan ontvangt u deze e-mails van onze koerier rechtstreeks.

Voor leveringen aan ziekenhuizen is de verdieping, de route en het kamernummer vereist. Dit is noodzakelijk omdat niet elk ziekenhuis pakjes aanvaardt aan de receptie.

Verantwoordelijkheden Gift.be ™

Gift.be ™ is verantwoordelijk voor de tijdige levering van bestelde artikelen, volgens de gekozen methode.
Gift.be ™ is niet verantwoordelijk voor mislukte leveringen wanneer:

  • De klant een onjuist of verouderd adres opgeeft.
  • De ontvanger van het geschenk op vakantie is en/of niet beschikbaar is.
  • De klant niet tijdig (binnen 24 uur) een gecorrigeerd/nieuw leveringsadres opgeeft.
  • De levering uitgesteld wordt door uitzonderlijke weersomstandigheden (zoals sneeuw, ijs, overstromingen, etc).
  • De levering uitgesteld wordt door andere uitzonderlijke gebeurtenissen buiten de wil van Gift.be ™ (grenssluitingen, gezondheidscrisissen, etc.).

Indien de transporteur genoodzaakt wordt om een geschenk terug te sturen naar Gift.be ™ omwille van één van bovenstaande redenen (met uitzondering van uitzonderlijke weersomstandigheden), worden noch het geschenk noch de verzendkosten terugbetaald.

De klant kan echter vragen om het geschenk opnieuw te verzenden indien hij of zij akkoord gaat om de verzendkosten een tweede keer te betalen. Indien het adres onjuist of verouderd was bij de eerste leveringspoging, zal Gift.be ™ het geschenk enkel opnieuw verzenden indien de klant een nieuw leveringsadres opgeeft.
Hou er rekening mee dat bederfelijke goederen (zoals fruit, bloemen, kaas, kaviaar, zalm, of andere producten naar onze beoordeling) geen tweede keer verzonden kunnen worden. In dit geval zal een extra kost aangerekend worden.

Pakketdienst

We maken gebruik van professionele transportbedrijven om uw pakket te leveren op het gewenste tijdstip. In geval van onbeschikbaarheid van de ontvanger laten we een bericht aan de deur/in de brievenbus waarin de koerier aangeeft dat er nog een tweede poging van levering zal volgen of op welk postpunt het pakket afgehaald kan worden.

Wij raden aan, waar mogelijk, de levering te laten plaatsvinden op een zakelijk adres, waar over het algemeen een handtekening vereist is.

Gift.be ™ zorgt ervoor dat de pakketten geleverd worden in goede staat en op de gewenste leverdatum.

In het zeer onwaarschijnlijke geval dat er geen leveringspoging wordt ondernomen op de overeengekomen datum, zullen wij een terugstorting van 50% van de verzendkosten overmaken bij een vertraging van 1 werkdag en 100% van de verzendkosten bij vertraging van 2 of meer werkdagen. Een terugbetaling zal uiteraard niet plaatsvinden als de ontvanger niet aanwezig was op het tijdstip van levering of het leveringsadres onjuist of onvolledig is, de vertraging te wijten was aan moeilijke weersomstandigheden, stakingen of andere uitzonderlijke omstandigheden volledig buiten onze controle.

  Pakketdienst Zaterdag Levering
Verstuurd met een professionele koerierdienst
Online tracking
Meerdere pogingen tot levering
Correcte en nauwkeurige opvolging door ons customer care team
Levering op of vóór de gewenste leveringsdatum Op de gewenste leveringsdatum
Levering op de gewenste leveringsdatum Mogelijk
Gift.be

Meld je aan voor
Speciale Aanbiedingen

Inschrijven
Onjuist e-mailadres. Gelieve een geldig e-mailadres in te geven.
Nee, Bedankt

Bedankt voor je inschrijving.